Saturday, May 12, 2007

:: EDT berbau BUDU ::

Balik umah semalam lam kul 2330 hrs. Tu dia, bukak2 ajer main door.. fuhh aroma hapak budu semalam masih duk bekeliaran lagi. Aduss.. hapaknye x seindah biasa kata Siti Nurhaliza. Camner nak buat ni. Nak on aircond kat hall lagi naya. Tapi rasanya tempat aku makan nasik semalam kat living area sambil tengok ulangan konsert AF5. Check2 kat carpet kot2 ade tumpah. Nak kene gulung ker carpet ni then hantar dobi. Lastly aku gulung gak.. letak lam bilik no 3. Pastu aku on kipas the aku kuar siram pokok bunga.. Dalam setengah jam aku masuk balik.. huhuhu bau lagi.

Nak wat camner ni. Mungkin faktor rumah tu jugak kot. Aku tak pernah bukak tingkap.. cuma bukak sliding door kat living area. Tu pun kalau aku ade kat umah. Aduss tensionnyer.. Tu belum makan durian agi tu. On the way nak masuk kat kawasan umah tu ader gerai jual durian. Ntah dari mana datangnya pun aku tak tahu. Teringin nak beli and makan. Tapi skali duk pikir nanti satu kete bau ngan rumah... Adusss.. camner nak buat ni... mcm2 dilema berlaku. Dan nampaknya dalam seminggu ni terpaksala aku tutup semua jadual lawatan sosial kawan2 ke rumah... nanti dia cakap umah aku kilang budu lak... huhuhuhhu sedihnyer...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home