Friday, April 20, 2007

:: Jangan Pandang Belakang ::

I'm sorry you guys. I don't mean to hurt you with the picture hujung tu. Wells yg arahkan berbuat demikian. Katanya orang yg betul-betul kenal dengannya dan bersahabat dengannya tanpa membawa kepada muslihat disebalik persahabatan serta tiada kepentingan tersirat selain hanya ingin berhibur serta berkawan, tidak akan terasa dgn gambaran tersebut. Untuk JM, jgn sedih yer, Wells tak bermaksud demikian. JIKALAU, ada yg masuk ke blog ini dengan sengaja atau tidak sengaja atau bersahaja mencari bukti atau dgn tujuan munafik atau dgn terangan mencari idea untuk mencarut di dalam hati, maka org itulah yg akan terasa bahawa Wells kirim salam muhibah kepada mereka dgn ucapan sambutan lagi mulia dan agong, "FUCK YOU".

Terasa sedikit "shock" di situ. Dan hari ini sudah dapat dilihat akan perubahan yg berlaku. Susah untuk diertikan perkataan "MATANG" itu. Haruskan diludah ke kuburnya apabila kematiannya nanti? Atau kencing sahaja pada batu nesannya. Tak perlu risau, sudah diterangkan di atas. Dan kaitan dgn apa yg disebutkan adalah hal PERSAHABATAN yg akan datang 'entry' nya nanti.

So, seperti tajuk di atas maka dihadiahkan tatapan yg berkaitan dengannya adalah seperti di bawah. Selamat bekerja semua.

Jangan Pandang Belakang

0 Comments:

Post a Comment

<< Home