Wednesday, April 18, 2007

:: Bukan x Ingat ::

Pgi tadi aku masuk kejap kat blog. Rasanya malu lak tempek yg ngarut2 tu pasal dulu2 nyer citer. Aku dah delete. Aku wat tu masa petang semalam. On the way nak balik umah. X tahu ape nak buat. Ntah la, sejak dua menjak ni aku asyik duk teringat member2 lama kat kg. Ingat kat atuk ngan nenek. Sihat ke dorang. Nak call aih.. segan la plak. Ntah laa.. kadang2 2, 3 asyik duk terbayang2 jerk. X sedih pun cuma rasa nak balik ke zaman tu jerk.

Badan x berapa sihat ari ni. Lupa bawak ubat pagi tadi. Bukan lupa actually memang x pernah bawak pun gi keje. Ada antibiotik dan ubat tahan sakit. Ubat ni supply untuk seminggu lagi,after that aku kene tukar itupun bergantung pada my body gak. Rasanya tak perlu laa kot. Thanks to Glaxo Smith Kline.. hehehe. Tapi ari ni aku rasa lain mcm. Sakit pinggang datang agi, but takla teruk sangat. Cuma kalau gerak banyak2 tu terasa laa jugak.

Rasa cam tak tahan trus mintak ngan Juma, kot2 dia ada simpan pain killer ke hapa. Sib baik ader. Pas 5 minit aku telan.. tu dia.. memang kompem bukan pain killer. Ubat demam. Aku memang allergic ngan paracetamol. Aku tanya Juma, she even don't know.. aduss.. tekak aku dah mula gatal2 dan hidung meremuk2. Adus... tension. Sib baik aku amik sebijik jer. plan tadi nak ratah 2 3 biji..

skang tengah tahan sakit tekak ngan hidung. Aku tak tahu camner nak neutralizekan balik paracetamol lam darah aku ni. Kalau ade air kelapa muda leh gak jalan..! Huhuuh.. biasanya sejam dua baru abis sengsara ni.. huhuhuhuuh.. But sakit pinggang ni still bertapak lagi. Ntah camner nak buat. Sabor je laa.. nak MC karang problem plak. Go on jer la..

Dayang2.. ku di mana..?? JM... ROXY.. Ohhh my dayangssss... BESKUT..!! Sida diraja ku.. ke mari sayang.. tolong picit kepala beta..!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home