Wednesday, April 04, 2007

:: Awana Kijal Spa ::

aku ker ni..?? hehehhe

Sampai Awana Kijal smalam lam kul 8.30 malam.. So, aku dinner kat situ terus, jumper Sue, Pastri Chef paling best.. Aku makan cheesecake yg dia buat. Mcm biasa excellent.. heheheh.. Pastu booking room for massage kat SPA kaunter.. huhuuh.. melayang 210 untuk sejam.. ngejas corporate rate x dapat.. sedih..

Tengah2 best layan urut, Mizi Ambank call. Suh aku cepat2 sain agreement pasal product pelaburan yg dia offer kat aku ari tu.. Aku actually x nak, tapi demi kawan2.. aku stuju amik gak. Minggu lepas Wan Kamaruddin dah call aku, dia insert 50k for one year.. gilerrr... takper, dia duit banyak. Skang dah naik pangkat kat NTV7, best laa ko.. AKu suh ngejas keje kat situ ko wat lembu kenyang.. Dek kerana Wan K ni lah, Mizi member aku ni dah naik pangkat. Terus kene transfer ke KL.. best nyer org... Dulu masa nko baru2 grad UIA, ko tumpang aku, ko jadik office boy jerk.. rezeki nko Mizi.. bagus laa..

Pas abis massage aku terus book bilik untuk satu malam. Kalau x dapat corporate rate untuk room, gerenti aku ngamuk.. Sib baik.. beres..!! Dapat bilik ngadap padang golf.. Pas mandi tengok org main golf.. ader ker mlm2 main golf.. training jer kot.. Best gak panorama dia.. Tengah2 belek schedule AC call.. tengok jam kul 1 lebih.. Dia ajak ronggeng rokiah lagi.. adusss... I told him aku penat laaa.. Tapi dia cam frust gak.. So, aku ikut laa gi Dungun.. Abis bersosial lam kul 3.30 pagi.. huhuhuh.. rabak giler mata tahan ngantuk.. Terus balik Awana.. tido....

Ari ni keje petang.. meleleh nak bangun.. Masuk terminal hidung dah lain mcm.. asyik bersin.. langsung x selesa.. Aku disyorkan amik MC.. malas aaa... Tahan ajer.. Sampai skang kul 2.10am 04/04/07 hidung aku berair tapi lom selsema.. Bersin dah beratus kali dah.. belum berhenti sampai sekarang.. JM.. Roxy..!! tolong I sayang.. huhuhuhu..

1 Comments:

At 8:52 am, Blogger The Hushgirl said...

awana kijal... huhuhu jeles jeles!

 

Post a Comment

<< Home