Sunday, April 01, 2007

:: First Day ::

Hehehehe... actually aku tengah mamai ni.. tadi pagi aku breakfast ngan nasik lemak.. Sedap giler nasik lemak makcik ni.. Bungkus ngan daun pisang, sambal dia fuhh...!!! Minum ais aku pagi2 sebab tak tahan pedas.. tapi fuyyooo best.. Melantak sampau 2 bungkus..

Lepas check out tadi terus cab antar aku ke airport.. Then aku lepak lagi bertenet sambil mata kuyu2 manja.. ngantok siot... Aku nak cari port nak tidor.. Rupa2nya aku smalam cuma tido 3 jam jer... Dia kacau.... huwaaaaaaa......!!

Jap agi aku sambung... aku nak gi lelap jap barang sejam... Ngantuk giler dah ni...!! Kantoi mampus..!!!

continued....
Huh.. 2 jam lebih aku tido rupernyer... heheheheh.. gile betul. Kalau kene tangkap, kompem menjawab. Thanks to Amat, kerana bagi port yg selamat nak lelap. Nanti Mat balik karang aku belanja ko makan tengah hari. Bukan rasuah, sajer atas dasar kawan. hhehehehe..

Skang tengah prepare. Jap agi nak blah.. Malam baru balik. Huh malam agi.. Tapi yg pasti malam ni aku keseorangan. Huhuhuhuuh... sedih...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home