Sunday, March 25, 2007

:: Budak Aiskrim ::

Hehehehehhehe... malu plak rasernyer nak citer kat sini.. karang bocor rahsia.. arghh.. lantaklah. Mmmm.. Budak Aiskrim.. Ok laa, dia ok laa jugak. First time jumpa termengorat masa aku lepak kat umah member aku. Rupenyer dia berjiran ngan member aku. Tak sangka. Masa tegur dia first time ari tu baru tahu dia keje jual aiskrim lam UiTM. Ada stall biru kat main entrance tu.

Kalau mula2 masuk stall dia belah kiri. Ade satu peti aiskrim besar warna biru.. Walls Aiskrim.. Aku selalu singgah situ beli drumstick.. heheheh... Tak sangka plak dia keje situ. Tapi masa first sem dulu dia takder pun. Tu yang heran.. Selidik punyer citer, rupa-rupanyer baru keje..

Skang ni ari cuti jerk, aku dah mula rajin lepak umah member aku, siap bermalam lagi kat sana. Lagipun dia single, takder teman.. Tapi sejak dua menjak di member aku dah mula perasan.. Buat2 dono dah ler...

Hehehehe... kul 12 malam, slow2 kuar ikut dapur, kuar dating belakang umah. Waaa bestnyer... Kene tangkap, gelap masa depan..

Dia ni kelakar laa jugak orangnyer, nak cakap dia suka kat aku ntahlaa.. time aku tak datang dia tertanya-tanya plak aku gi mana.. Bila nampak aku, wat2 tak tahu plak. Heran tul.. Tapi aku rasa dia kekurangan kasih sayang kut.. hehehehe.. kalau tak naper dia selalu bertenggek kat bahu aku.. cam suh kita peluk jerk.. kahakahakahakaahkaha.... kantoi..!!

Bila aku cakap banyak dia marah.. tapi bila dia cakap banyak aku lak naik menyampah.. aduss... tersepit aku. Tapi dia jujur.. ntahlaa mungkin baru lagi kot.. nak kata aku ngan dia jatuh cinta, rasanyer tak.. tapi rindu tu ader.. kadang2 laa.. tapi ingat hari2.. heheheheh... apa maknanyer tu..??

Mis... tunggu aku k.. ari jumaat ni.. aku datang..!! Muaaahhh...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home