Monday, March 26, 2007

:: Delayed for 15 Minutes ::

Mungkin x serius, tapi aku serius. JM cakap dia nak tunggu kat gate. Ntah betul ntah tidak. Tapi aku tetap ke gate tengok kut2 ader org tunggu.. Sebelum proceed balik ke base aku duduk gak kat waiting area tu.. habiskan merenung lam 2 minit, teru aku masuk base cari tenet.. online jap..

Sorry la JM.. janji tepat kul 7.00 tapi ntah mcm mane terdelayed 15 minit. Memang dah tak dapat dielakkan. Ikut calculation memang aku akan sampai tepat pukul 7.00, tapi memandangkan traffic buat hal.. aku kenal wat circle for 10 minutes. Tak jadi hal lagi sebab ada balance lagi. But once touched down, ground traffic plak wat hal, kene put on hold for 5 minutes while taxiing to the gate. Sorry laa.. that the story..

Tapi kalau JM rasa aku ajak2 ayam jer tadi terpulang laa.. heheheh.. Dah selalu kene, biasa la hidup ni. Skang masih online, jap agi nak balik. Tak tahu lagi nak dinner kat mana.. Tapi member ajak gi Kg Baru, pekene nasi kerabu.. Rasa cam letih jer.. tapi perut lapor.. Ikut jer la..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home