Tuesday, March 27, 2007

:: Esok Off Day ::

Abis keje kul 9.00. Fuh penat giler.. Tengah cari jump seat nak balik Kuantan or KT. Esok aku start off day for four days.. Yahoo.. bestnyer.. x tahu lagi nak watper.. Hehehee.. dia dah call tadi esok ajak jumpa.. hehehehehe..

Huh.. lega. Ada Jump Seat kul 10.45 pm. Selamat. Leh balik Dungun. Kalau tak bermalam kat Nilai lagi laa nampaknyer malam ni, esok baru proceed... tak mo aa.. mlm ni nak tido puas2... Then baru leh pikir ape yg nak dibuat.. Dalam otak ni asyik nak balik kampung jerk, tapi hati kata tak payah. Mana satu nak ikut. Dah lama tak balik, kalau balik pun member2 ramai kat sini. Kat kg cuma ada org tua ngan sepi jerk....
Tengok laa minggu depan kalau x kene standby. Minggu Azam kene standby.. heheh padan muka, dia takleh balik Kota Bharu.. Ari tu janji nak jumpa kat KB nak main bowling, lastly aku kene panggil masuk keje, ada FO yg emergency bini dia beranak... kensel.. main laa bowling dia sorang2.. hehehhee.. sorry ek Zam.. next time aku turun KB, kalau aku balik kg laa...
Penatnyer menunggu kat smoking shelter ni.. Ada 2,3 org mat salleh tengah tunggu flight dia kot. Nampak cam Jerman jerk.. arghh lantaklah.. Jiwa aku tengah kosong ni.. Malas la plak nak wat peramah.. Biasanyer aku ni peramah tak bertempat.. kate orang laaa.. hehehehe angkat bakul sendiri.. Arghhh... boring nyerrr...
Ok.. before aku cabut dan akan menghilang selama 4 hari maybe.. kalau aku rajin tengah2 aku masuk laa mencelah, bertenet jap.. Kalau tak.. full for 4 days aku rest.. Pada JM, Misz Roxy, bang Best, Qatar, Minah dan yg lelain.. jaga diri lek lok k.. bye.. aku nak balik dah.. see U.. Miss U.. muaaaxhhhhh........!!!! Ingat.. dunia akan sunyi tanpa korang....!!

1 Comments:

At 7:36 pm, Blogger Unknown said...

take care wells..
sehingga ketemu jika ade rezki...
insyaAllah...

 

Post a Comment

<< Home