Saturday, March 24, 2007

:: Aku lewat gi Kelas ::

Semalam tido lewat, around 3 O'clock.. huhuhuh... Naper ek leh jadik camtu.. Sebab lepas Jumaat hari sebelum tu aku gi kenduri umah kawan.. Gi satu kete ngan geng2 lain. Dah 2 tahun tak gi kenduri.. Janggal laa plak.. Lebih2 lagi time nak wat salam kaut ngan Tuan Umah yang sedang menunggu kat ujung tangga.. Sib baik ada note 10 lam poket... Mahal betul TOL kenduri kawen skang ni..

Balik kenduri penat giler.. gulai tak best lak tu.. sakit pewot jgn cakap laa... 3 kali in out bilik puaka tu..!! Last2 tertidor lam kul 5.30 sambil layan radio cina.. best gak lagu2 lama dorang.. hehehehhe... bangun2 dah dekat kul 12 mlm... adus... abis semua waktu...!!!

Kuar jap pi cari makan... hantam apa yg ada..!! Balik umah layan movie.. ok gak..!! Tu yang pukul 3 baru tidor..

Sedar lak pagi ni pukul 8.30 pagi.. Kelas pukul 9.00 pagi.. Aduss.. terkebil2 lagi...!! Mandi pun agak2 jerk.. Amik beg terus pecut..!! Ari ni aku naik skuter..!! Kete minyak dah nak out. Tak sempat isi smalam.. Ingat nak isi pagi ni on the way gi kelas..!! Dah laa lewat, satu hal nak kene U-turn jauh plak.. lastly naik skuter jerk..!! Yahooo...... merempit sakan aku pagi ni..!! Sib baik jalan tak sibuk.. Ari Sabtu org tak keje..!! Masuk2 kelas, Ustad kamal dah start dah.. adus lewat..

Sib baik ari ni pagi subjek B. Arab.. No big deal.. Basic jer..! Sekolah dulu aku dah amik subjek ni.. Arab Tinggi agi..!! Kacang jerk..!! Ahlan Wa sahlan.. !!! Heheheh... Kaifa halukum..??!!! aa jawab2..!! Tersengeh2 aku sengsorang... hehehhe.. dah laa lewat pastu wat kerang busuk laa...

So. sampai laa rest skang ni aku online jap..!! Update blog.. baca email..!! Tadi masa masuk budak aiskrim tu tegur aku.. Aku tak sempat nak "hoi..!" dia balik sebab dah lewat..!! Lagi pun atas motor..!! Depan stall dia plak ada bonggol..!! Salah focus nanti melambung aku..!! Nanti aa petang nanti aku gi balik kat budak airskrim tu..!! Dia nak ngorat aku kot..!! heehheehhe.. satu hari tak jumpa windu plak...!!! heheheheh... sms x balas...!! takder kredit kot.. henset jerk mahal.. hampeh tul..!!

bye... nanti update lagi k..!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home