Saturday, October 13, 2007

:: 1 Syawal ::


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Maaf Zahir & Batin






Ntahlaa.. tak tahu nak ckp aper... Seronok tengok orang beraya.. pakai baju lawa2.. melaram ngan kurung dan baju melayunyer.. berwarna warni..

Pagi ni aku baca Kosmo ngan Metro.. Ntahlaa.. raya kali rasanya paling sedih.. Tak semena-mena sebak.. tak tahu naper.. baca surat khabar pun boleh sebak.. tengok tv pun leh sebak.. Sampaikan citer otromen pun aku leh berair mata..

Apesal ngan aku neh.. Anyway.. Kepada kekawan aku nak ucapkan Selamat ape yg patut.. Maaf Zahir dan Batin.. Yang tak suke tu.. boleh blah.. !! Bye.. Esok baru aku balik raya.. x tahu nak ckp ape kat family.. last year pun reason yang sama.. Love U all....



1 Comments:

At 12:59 pm, Blogger The Hushgirl said...

la la la la l a
dam dam dum

 

Post a Comment

<< Home