Saturday, September 16, 2006

:: Lata Belatan Activities ::

bincang sampai ke dapur, sebab aku kene masak..


Menteri Kewangan (baju kuning) yang tak lulus SRP sedang mendengar penjelasanku


PM perlu diyakinkan atas budget yg diperlukan


during presentation ngan PM



ntahlerr sape ntah..

4 hari bermalam kat Lata Belatan, tidur lam khemah yang berhujan sampai ke pagi.. hehehe.. aku jadik tukang masak.. best gak wat sambal petai.. dorang panjat pokok suh aku masak sambal bilis.. nyam.. nyam...

Second day tu tidur kat kaki Gunung Tebu.. fuhhh... dasyat.. tapi pengalaman cari arah tuju compass tu yang best.. leader naik gunung kita naik skali.. leader redah sungai.. pulun ajer la...

last skali the entire group kene wat presentation untuk wujudkan semula acheh.. aku dipilih mengetuai menteri pelajaran.. the best part was during budget presentation kat parlimen.. dorang bising sebab budget aku tinggi skali.. hehehehe.. aku cakap include rasuah skali.. heheheh

0 Comments:

Post a Comment

<< Home